CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Thursday, April 30, 2009

apa ad dlm beg saye...


ermmm..ap ad dlm suar sy?? eh..soklan y mengrun kan...mgkin juge menjadi kantrovesi.. walupon sbnrnye mengukap maksud a y ad dlm poket suar aku..utk mengelakkn pemikiran biru kepada pembaca aku telah mengolah tjuk kepada ap ad dlam beg aku..ok??? let's, check at out..bersame2 kite memunggah beg aku..
setelah menyelongkar beg ak..ak mendapati bahawa terdapat;

1.


pansel case ak y memepunyai cop lazycat sumabangn along aku.. d dlm pansel case lazycat ini terdapat highlight RM1.50 y mempunyai bauan pisang atau jagung..(kurang pasti..), terdapat beberapa btg pen y kehabisan dakwat bg mengisi ruang lazycat..pensel, pembaris beserta pemadam hasil curian dr bilik adeq ku...hehehe...

2.

kantong doremon ku y bewarna pink...sume bende ak sumabt dlm kantong doremon y d bli d perfect 10 dgn harge hanya RM10..ic, lesen, kad bank, wet, celak n pd mse akn datang mgkin ak akn menambah bekkn penggunaan kantong doremon dgn meletakkn pitu kemana saja...

3.


alat penghubung selular ini merupa kn komponen penting y terdapat d dlm beg aku..alat selular ini amat d perlu kn ketika katiadaan wang saku...cara mudah menggunakn alat selular ini adalah...1st..tkan button contact..cari konsonan n dail... ...dana akan diterima...

4.






dan sebagai sampingan...terdapat juge pendrive2 y sering hilang d dlm beg ku...sbb lpe ltak kt poket mne...usually..aku seorng permpuan..compct powder...y x perlu d ulas keberadaan nye d dlm beg ku..kunci...gule2..n y amat n tersgt kerap keberadaan d dlm beg ku..syiling seposen y berada d setiap kawsan beg ku y ber zip..motif..kegunaan bg menambah wang syiling hasil koleksi dr rkan sekelas utk membeli air gedegang kt bawh block U.

2 je y ad dlm beg ak..tp klu d beri pelung, ak nk buku saman pak guard uitm pon ad dlm beg ak..mgkin x??? (sambil menyusap dagu dgn jari ibu dan telunjuk, matu emandang ke ats)

No comments:

Post a Comment