CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Tuesday, December 1, 2009

pertama kali..


2day is a frst day aku mule praktikal..rse cam stupid...x tau ape..hampeh..a.k.a. bongek gle..actually x penah lgsong ade pengalaman keje kt bank..n for da first day i meet z..my ex skoll mate tem skola rendah lagi..n kitorng 1 u tp len2 coz..and actually x penah bebeual sepanjang kat uitm coz x slalu jmpe..nnnnnn..nak d jadikan cerite..kami berpraktikal d 1 tempat y sme iaitu bank raykat dengan tag line..kami mesti pilih...!!! ok..fine..n i enter the bank..bismillah.. seram wo.. dok je tros jmpe bos..ok..she's ok...tollaly ok......kot!!.hehe..sit.. n another gurl enter at ruang legar bank rakyat.. n she r also from uitm segamat la penye..umairah..bdak islamic banking..ceh..x penah tgor lgsg kt uitm..n ktorng bley praktikal same..hahah..klaka..mmg btol2 cam..erm..cam...cam ape ea??? ala..cam.. ape2 lah..(letak perkataan y sesuai tok menunjukan happy y kebetulan y klaka n y mcm hahahah..cm2 la..).. n 4 2day ktorng d asingkan ikot department..n for da firt week for dat month aku kene dok dokumentasi..ok la..relex gak..jus tolong sket2 tok file y nk d disburst..tp hampeh nye aku..for the 1st day aku x tau pon ape y aku wt. dorng soh aku men wt je..tp tah ape aku wt pon aku x tau...so..bertindak mengikot arahan..aku juz tgk je ape dorng buat 4 dat day..n klua la mcm2 note dari laman sika iaitu laman rasmi bank rakyat..rules..n mcm2 la..peh..panjang2 ni aku nk bace..erm..ok..konon2 bace je la..hahah..padehal x paham hape pon..hampeh...pnt akak 2 print je tok aku..pape pon..thankz 2 kak diha..i think she is cute pragnant mama..huhuhu...

No comments:

Post a Comment