CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Friday, April 15, 2011

my new fren stell@to


hari dalam sejarah...aku akn mule berbelog kembali..jeng..jeng..jeng wolcome back ciktomato...tp kali ni tomato bersama teman baru stell@ atau name penuh y diberi tanpe ic oleh diriku tanpe pengetahuan tunangku iaitu STELL@TO... yang merupekan anugerah dr 'B' ku jua...KAU HADE???? heheh... subab musabab membelog adelah aku ade stell@ untuk mengisi kekosong jiwe apebile ketidakadean 'B' disamping.. ceh..ayam... NAN HODO makcik nk jao2 slalu...rinduuuuuuu woooo.... sok aku da kne g KL...mengegar impian y pasti..pasti..pasti la kan... masalahnye nye..aku start kije senen... hari ni aku x dpt umah pon lg..ape aku nk dok bwah kolong ke.... hurm... nseb la hade stell@, stell@ boleh sttle sumeeee.....bak kate nazmi.. mlm ni gak aku cnpom kn umh 2... but..plz welcome me ye MBSB...halo..MBSB bkn majlis bandaraye sabak bernam HOOOKKKEEEYYY...MBSB malaysian building society berhad tauuuu...nk loan..carik makcik..makcik boley settle sumeeee....ngehngehngeh....1stage aku da hampir tercapai... maka..terwujudlah impian seterusnye.. mari menuju seroja bunga seroja..haaaa.hhahaa..haaa....

No comments:

Post a Comment