CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Wednesday, November 11, 2009

habis suda....

walawei..ssh bapk paper agro..kaler purple... tekulat2 gak aku nk settle kn paper ni... ha, cbe kau stdy..ssh x?? x kot kn??? eh..ssh gak..mmg paper ni ssh la.. sume pon ckp kn..bkn aku sorng... TAPI...wahahaha..akhirnye..tamat juge pembelajaran ku pada sem ini...bersedie utk praktikal..wehooo... pi td tgh exam pon aku leh dok pk bju aku kt umah 2 ade org agkt ke x...sbb tem paper tbe2 ujn lbat amat..hadoi... pnt 2 aku bsuh bju... tegak gak la leher aku tgk hujan kt lua dwan 2... hurm.. n paper abes kol 5 suku..rini aku hangkot dak mj ngn nad nek kete aku..coz kete nad nazrul pnjam tok angkot brng pndah umh nizm...ok la..tp ujn xnk benti...make terbatas la pergerakan kami...bru nk enjoy2... pas mkn kt abg ana..kmi bergerak2 sehingge ujan berhenti maka, tercapai la juge hajat kami..karok tolak tepi..coz da slalu sgt..ceh..padehal duet xde 2..hahaha..cover2... ktorg lepak2 kt dataran... dgn harapan mendapat pkwe ensem utk setiap seorg..hahahah... kali ni..hajat kami melncong ketepi kiri dan kanan dataran.. (membawa erti..lupe niat utame).. arh tujuan..cahaye berkelipan bawah jam dataran... nikon D80...snap2.. ade plak mat possing2 kt bwh jam 2... lbeh la 80 pose kot.. erm..abaikan..mungkin nk anta kt majalah remaje..as dewi remaje...eh..no3...hero remaja... mari kite terpaku sehungga die terpaku d situ... hahahah...sorry...xde niat nk ggu pon..cume abg 2 KACAK sgt..hahahah... then..ttbe..ade plak member2 mkcik kt c2.. sori la geng...mkcik pingin ketemu sama member2 mkcik sat na.. oleh kerana itu..mereke terpakse mematikan niat utk berfoya2 kerana saye nk jmpe kwn saye... TAPI...rpenye... tnpe sedar..mkcik telah melupekn temu jnji mkcik... hadoi..make bermula lah kembali masalah seperti semalam... bagai tomato y hebat a.k.a tomatoman now chnge to tomatogirl...menyelamatkan keadaan dr jarak jao dgn mengunakan alat perhubungn canggih mase kini.. talipon selular....ye..behebatan sye dpt d saksikan apable saye dpt menyelamt kn keadaan...yes!!!! tomato suke...

No comments:

Post a Comment