CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Tuesday, November 24, 2009

padang besar...

oleh kerane semalam kami x klua ke mane2 oleh kerane ujan and ade rombongan che kiah dtg dr joho..make ari ini adelah hari untuk kami berjalan ke padang besar...sepanjang2 akk n abg aku dok kt blah utare ni x penah2 aku tau padng besar ni cmne..memandgkn padng besar ni antare kawasn y harus d lawati jike ke sini make dgn itu along bwk ler aku ke pdg besar ni ngn mak aku n anak buah aku sekali.. dgn memberi baynagn dan gambaran sendiri dlm otak aku ni..pdg besr ni mcm pasar mlm y kt tengah2 pdng y mcm kt bkit aym ni rpenye slh sme skali..rpe2nye pdng besr ni macm arked mara or lebih mudah lagi mcm pasar payng kt klantan or lbh kurng pasar rabu la..ade building sendiri..ceh..malu je aku x tau pdg besar 2 cmne..tp sekurng2 nye aku da pon smpai kt pang besar ni... alng2 menyelok pekasam biar smpai ke rumah abg.. alg2 aku da kt padng besar ni xde la jao dr umah abg aku..make kami juge menyinggah ke rumah abg ku d perlis..lepak2 sat kt umah abg.. n ari ni mkn mlm abg blanje..n bley la tahn..tempat 2 xde la sdp sgt pon mkn nye..tp ramai je org aku tgk..myb sbb tarikan die kt tp laot kot..kuale perlis..la..ni tempat aku nek feri g langkawi ri2 ni...ceh..g lg tmpat ni..tp abg kkate tmpt 2 je la org2 lua perlis akn g mkn..ok la... y penting kenyang...

No comments:

Post a Comment