CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Thursday, November 19, 2009

penat nye...



kol 1 pg..aku pon x sedar la ak kt ne..aku rse aku da tdo tem 2...y penting aku da kua la dri joho..hahah..2 suda pasti..kol3 aku tejage kitorng da kt perak...peh..lme la plak..hadoi..tp da risau gak ni 1st time 2 nek bas ke kedah..da 2 plak xde tempat spesifik nk trun..gurun... peh so nk kne la jge2 gak tkot telajak ke..org kate telajak kate boleh cover..telajak jalan??? banyak tol nye...hahahah..so kami berdue berjage2 agr tidak telajak..n aku smpai kt dataran gurun tepat2 kol 7..peh..byk gak r perhentian die benti..panjng je leher aku ni tkot2 da kt siam ke..hahah..smpai2 abg long ambik kt dataran gurun 2..dataran gurun 2 sbnrnye adelah sebuah kawasan rehat dan rawat.huh...mati2 aku ingt dataran 2 cm padang ke pe ke..blik je aku melayan ank buah aku smpai akak aku blik..peh..sgt rindu kt ank buah aku..lme 2 x jmpe..abes die kne gomol ngn aku...mmmuuuaah....baby y comel mcm umi teh nye ni di beri name nur qaisara balqis..merupakan 1-1 nye ank buah aku y sgt comel mcm aku..n lahir pade 31 ogos 2008..means umo die da setaun 3 bulan cm2 la..kebolehan...erm..mcm2 pandainye..nick name dat i give 2 diz cute gurl..baby boo..n 4 da next ank buah..i will cll him with name baby bell..ok x?? hahah..pendek kate balqis comel la..hahahah...ok skrng balqis adelah watak utame..ok..deal..

No comments:

Post a Comment