CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Wednesday, May 19, 2010

ayer??? tadak...(aqish y kate...)..mean air xde..

huh...benci sgt apebile ketiadaan air d rumah..huh.. x cokop2 lg ke 2 bulan ak seperti penduduk pedalaman y terpakse mengakut air dri lopak2 air tadahan...ceh..rini bley plak lg skli xde air..ceh..MySpace ah..mak..jom lari g ayer itam..kukikuki...MySpace tp..org cni ckp xde air kejap je..nnt ade la blik...coz pam air je y rosak... tp.. aku nk gak lari..hehehe... jadi..untuk mengelakkn aku x kelam kabut seperti kere tercucuk duri, make aku mangangkut budak sebijik je..lg sebijik tggal umah.. eh..boleh behave plak dak ni ngn aku.,..oleh kerane kebehavean die..aku bli kan sebijik bole biru y comel..dia ckp.. mous..mean..mickey mouseMySpace.. n topi nyonya jual sayo tok bwak g laut ujong mggu ni..yuhooo...comel..ske nye sye.. sesampai d rumah..dgr cite mak mentua along merangkap besan mak bapak aku beserte adeq ipa along nk dtg..jd..bonde terpakse menyiapkan santapan ala kadar utk dihidang kan..sye juge menghidang kan sedikit senyuman ...hehehe..tolong kacau je dlm kuali..MySpace mne ade ssh msak ni..kekekek... nnnn...oleh kerane itu saye x smpat g ambik mr x blik keje.. mr x x mara kn...mr x pnye kete kene curik ngn mmb..huh..tah ble nk pulang tah..ceh.. sshkn org je..da la 2..y pnjam kete mr x 2 gugurl..eee...saba cik tomato..saba....MySpace....

No comments:

Post a Comment