CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Tuesday, May 18, 2010

ok.start lagi skali..

hua..oleh kerane terperangkap d kancah percutian y bosan, dgn ini aku mule terjatuh dan terpaut hati pd blog ini kembli y telah bekurun lame aku tinggalkan... dari membadakakn diri..eh..erm..manggajahkan diri..eh..me..me..ah boleh lah..da xde istilah len dah.. aku kne wt part time iaitu membelog dikale melayan anak2 bijik (aka ank buah) di rumah...MySpace

ok..citenye mule2 start bile aku da x blaja..mean aku da abes blaja...+ aku ade bf bru..+ aku ade musoh bru..+ aku ade masalah bru...+ aku ade byk kasut baru.hua..hua..hua...make dgn itu aku ade sume y baru y xde kt sgamat.. make aku skarg d heaven......erm..or oven, lg similar...

lpas aku abes berpraktikal d jabatan ceti berdaftar y dikenali bank rakyat y indah tanpa parking itu d kluang, iaitu melakukan kerja amal 5 atau 6 hari dlm seminggu selame 9 jam sehari tanpe gaji dan pengisian lemak2 tepu ke dalam badan iaitu bahan y menyebabkan paksaan berdiet dgn care ape skalipon..hasilnye..msih tidak berjaye..tp..da best memory dat i had...aku jumpe mr x aku kt c2..hahahah... aku ske...even umo kite mcm x logik..tp aku ske jgk..x kire.. org kate ape pon la..nk die jgk...n die kate aku jodoh die..berkat kerja amal..ahaha MySpace


1st tem aku jumpe die, die tgh cuti..n merupekan hari ke...erm..ari ke...erm..x igt.. tp y penting mggu ke 2 aku kt pejabat ceti 2.. die x keje, cuti blik pas operate (diketahui selepas kami berbual d telefon..hahah..cmne leh bual 2)...asik2 muke die ulang alik kt c2.. seperti seorang y igt membuat pinjaman tapak tangan ku... urusan.. mmb x byr utng..nme die as geranto...cian die.. hati mule terpaut..ceh..ayat.. tem lunch.. aku makn kt gp y kami gelar.."tengah.." n tem lunch klu sesiape nk wat pinjaman along bleh kt tgh 2..coz sume bank w0rker lepak c2...gerakan tangan seperti "TIAP HARI SAYANG" alunan lelaki ensem dlm iklan fair n lovely smbil sebelum 2 tny.."da makn"...??? membuat hatiku terpaut lalu menjawab..."da"...ceh.. bodo.. gatal.. n lpas2 tepuk2 mulut sendiri...malu n bla...MySpacehahahah... n dgn gntle n gatalnye..mr x dtg bank balik mntk no... tp, ade la cite2 sket sblm 2..y pnting skrng kmi da msuk 5 bulan berkawan..hehehe.. bahagie..MySpace

1 comment:

  1. nice..!! hehe.. epi for u.. when u wif me, it like hell is it?? juz jgn main2 kan ati org lg ea.. rase terok.. aku marah, tp tuh dah lps.. dah x pkr dah.. aku pon nk mintak maap gak.. a lot of mistakes aku wat.. dulu mmg aku rase, u r da 1.. tp skrg terbukti tidak.. jage diri budak comot.. :P wekk..

    ReplyDelete