CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Thursday, May 20, 2010

motivasi diri kah???

knpe??? knape aku x boleh memotivate diri ku?? knape??? kenape?? tempoh penganguran ku sepatotnye aku beruseha membaiki bentuk badan y kelihatan seperti gelembong2 air y sedang ditiup angin..MySpace ok.......kite cube gune psikologi...kite mulekan skarang.. cik tomato...makan sket je tau...pasang niat...cik tomato...mlm2 jgn mkn....cik tomato..makn bende y berzat je tau...cik tomato....g jogging la ujong minggu ea..jgn mls klu mr x ajak ea...cik tomato....jgn asik tido je ea...cik tomato...ade ayam goreng kepsi atas maje...jam 10.30 pm...arghhhhhh...nak jgk..nk jgk...x kire...ayam goreng feberetku.... ha...cmne 2....hish....MySpace

ok..ok...oleh kerane ketidakadean kerje..make lupekan berat badan yang menempah obes itu..lalu kebil-kebilkan mate pade kotak tajaan en rozmey..MySpace.jd mari membace blog org len, sambil melupekan masalh itu..lalu terbace blog si die... adoiyai.. sedey la plak.. jht nye la aku ni.. ok..maintain x besalah...mne de aku slh...dush..dush..dush...MySpacecik tomato..jgn bedek cik tomato...jgn bedek...hurm..ok..aku bedek...alah... npe la aku bley tebace... sori la dear... i xde niat nk buat u mcm 2.. hurm.... ok..ok..tutup cite lme...

ape2 pon..bby..jgn lupe..aym goreng kepsi black paper ngn pecan butterscotch...MySpacei tuntut ni... but thankz 2 my bb a.k.a mr x...which is bila orang kesayangan tak habis-habis bagi sokongan moral. setiap ketika. apabila diperlukan, atau ketika tidak diperlukan. dan bentuk sokongan moral tu sangatlah tak dijangka.MySpace dan sangat bersyukur...tp lg skali bedek..bby...ssh la nk kuros... b g jogging sensorng ea..mggu dpn la i ikot..hehehhe..masih tidak bermotivasi...ceh... lupekan niat anda..
.MySpace

No comments:

Post a Comment