CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Wednesday, July 21, 2010

aku cikgu???? boleh ke???


erm....thankz god..myb terdengar rungutan aku.."nak keje..boring r dok umh" make dengan serte merte aku dpt offer tok ganti cekgu beranak..wahahah...MySpace bru nk bli puzzle wt men2 ilang boring..da soh mr x bli da pon..abh pon sbnrnye tkot kn ble anaknde nye ckp boring dok umh... ha..tau takut..wahahah.. dpt je call from ayhande selaku org tengah cekgu usop PPD... ade ke tnye aku nk keje x..msti la aku nk.. giler ko xnk.. wahaha... option english..??? wop... pk jap..MySpace haku ckap BI pon mcm itek mengaum... cmne ni... argh... layan jer ar.. seb la UiTM fully english xde la aku cm sipot kepecahan cengkerang..wahahha... MySpace ok bah..set.. dlm dok brangan2.. bile la aku leh mengaja ni.. ehhhh...dtang plak apek ensem bawak bunge..wah..romantik nye apek ni.. spe pnye ni??? cik syahirah..ade card cni.. syahirah?? aku kn 2 tomato??? wah..aku dpt bunge...wahahaha...MySpace msti la dr mr x..luv u la mr x...muah..muah..muah.. hahhaha... abah cll lagi.. soh aku g PPD kol 3... hadoi... mls ni..kne interbiu lg ke ni?? seb la aku hppy rini.. so aku msok blik ckgu usop dgn xde prasaan n sbnrnye cm blur n x prasan sbnrnye wtpe aku dtg c2.. aku diam je.. la..org tue ni nak ape ngn aku ni... lalalalla..pndang kiri kanan...tengok orng lalu lalang..wt muke x bengang... tbe2..pakcik 2 tny..bwk doc.. la ..lpe lak penye aku nk d interbiu.. bual2 dlm x smpai 17 minit die ckp ok..22hb awk g skolah SMK Sri Kluang..petang ea.. aku pon yakin.."ok".. aku pon sorok2 bkk enpon... tengok tarikh 2 kne tem date aku ke ... ayam cap itek..22 hb 2 esok la sgal..ko gile..wahahaha..MySpace ok..aku seorng tomato y kental,...wahahah..sok aku da kne strt ngaja.. xpe2..y penting dpt kasot bru mr x blikn.. die ckp ni kasut cekgu..kasut2 g disco ke g dangdut 2 x leh bwk g skolah...so die blikan aku ksot skolah..hehhehe...so 2day aku dpt 2 present from mr x..tq cuk..hehheh...so..sok..dorng nk pnggil aku ape ea??? cikgu ke madam ke teacher ke???? hurm.....MySpace

No comments:

Post a Comment