CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Saturday, July 17, 2010

kerane mu GCB!!!! G-Good Bye..n G-Geram Giler


betape sakitnye hati apebile McD menghidangkan sajian baru dan aku tidak dapat merase.. bangang betol..x kire..ari ni aku nk mkn jgk hidangn terbaru McD.. GCB...Grill Chiken Burger..wahahaha..teruje dengan hidangan tersebut.. MySpace ok.. get ready mr x.. rini aku g ambik mr x kt umah.. sbb aku y nak sgt mkn bende alh 2.. so dgn peragaan tudung lilit y baru dipelajari aku kononnye nk tunjuk kt mr x.. make berlilitan lah aku bersame ibunde..mak ckap ok je..aku terus klua...huhuu..bye mak.. hasil nye..yez..bangge..mr x sgt suke..hahaha.. nak di jadikan cite.. tem da ambik mr x..on da way nk g bandr..kete aku tibe2 benti..hadoi..ni bengang ni.. da la kol 5.30.. msti x smpat ni.. terngiang di telinge.."blik b4 magrib..x elok ank dare kua mgrib2.".alamak.. MySpace pnat aku pujuk herbie aku 2.. xmo jgk..oo.dun 4get..herbie is my car..last2 mr x terpakse pggil mekenik..n anta aku blik umh die dlu n die klua blik.. rsau jgk..dok umh org bujng..tp.. mr x xde..jgn slh angap..bce btol2..mr x xde...OK!!!!! n cll abh soh abh ambik kt umh mr x..sungguh tidak ku sgke..umh mr x seperti rumah org bekeluarge.. ke aku ni kwn ngn laki org???MySpace hahaah..jht nye mulot haku..siyes..umh die sgt santek n fully.. + + aquarium y kitorng beli..ske2.. sddenly kete aku pon da ok..gud gurl.. luv herbie so much even die x vouge sgt..die la y bwk aku kulu kiliq..hahah.. n 7.40..da nk abes mgrib.. so..jadinye..make dgn itu.. AKU TAK DAPAT MAKN GRILL CHICKEN BURGER!!!!!! benci.. sabar tomato..sabar...huhuhuh........ MySpace G for Good Bye...n G for Geram Giler... n dun forget..2 day is my sistah birthday..hppy bezday angh..moge cpt dpt jodoh ..sbb sye nk kawenn..argh....!!!hahhahaMySpace

No comments:

Post a Comment