CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

.:mereka:.

Sunday, July 25, 2010

cik tomato terpakse & dpakse berjogging..

dgn alsan tidak setimpal cik tomato telah dipakse melakukan segale xtvt y dpt membantu cik tomato dlm usahe mengecilkan tulang pinggulnye itu.. ini merupekan satu penyeksaan dalam atau dengan erti kate laki penyeksaan batin...MySpace jadi..make dgn itu..sesudah subuh mr x telah merahsuah ayhande, bonde serte adinde2 ku supaye tidak lgsung memberi peluang utuk ku smbng mimpi2 indah...make dgn itu jge, tergantunglah mmp indah ku itu..ceh..siot betol..penat la aku siapkan sinopsis mmp sblom tido..sgale alsan...lgsong die x endah..MySpace terpakse la aku siap cecpat...igt smlm ujn so telepas la aku tok buang poloh aku ni..die x tau betape syg nye aku kt poloh2 aku ni.. klu boleh mmg nk bg segale ape y aku mkn ni beku la dlm bdn ni la...tp, oleh kerane ini adelah 1 paksaan ..so aku bley wt kptusan sme ade climbing or jogging.. memandangkan aku slalu sparoh mati kt tgh2 tem climbing + lutut aku siap da bunyik2 cm nk path ni..so aku juz jogging for 3 roundMySpace...penat..syes.MySpace...die ni bdn hape tah..x reti pnat ke pe..ee..da 2 pakse lak cik tomato join aerobic..layan je la..masok je bab poco2..huh.. sudah...mampos..sumpah.. aku x pnh wt joget ni...da mcm ktak ilang kaki blakang da aku terenjo-enjot..hahahah...MySpace tp..mmg kecewe la..coz poloh kesyangan ku abes jatuh berguguran , pnt cik tomato ternak 2 mggu... huh..

No comments:

Post a Comment